صابون ضد جوش

فواید صابون ضدجوش

صابون ضد جوش

فواید صابون ضدجوش

بایگانی

رفع کیپی گوش

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ق.ظ

رفع کیپی گوش

کیپی گوش,بیماری کیپی گوش,کیپی گوش در بارداری,علائم کیپی گوش,درمان کیپی گوش,درمان کیپی گوش با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان کیپی گوش,کیپی گوش را چگونه درمان کنیم,کیپی گوش در کودکان,کیپی گوش در بزرگسالان,کیپی گوش در نوزادان,کیپی گوش در بهار,کیپی گوش در تابستان,کیپی گوش در پاییز,کیپی گوش در زمستان,آشنایی با کیپی گوش,همه چیز در مورد کیپی گوش,کیپی گوش واگیردار است,کیپی گوش و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان کیپی گوش

رفع کیپی گوش

به گزارش بی اس ام اس به هنگام بلع، عضله ای فعال می شود که این عضله شیپور استاش را نیز باز می کند. وقتی شما آدامس می جوید یا آبنباتی می مکید، ناخودآگاه تولید بزاق شما و در نتیجه دفعات بلع شما بیشتر می شود و این امر بویژه به هنگام بلند شدن و کم کردن ارتفاع هواپیما برای گوش ها مفید است.خمیازه از آدامس جویدن هم بهتر است. در طول کم کردن ارتفاع و نشستن هواپیما سعی کنید نخوابید، زیرا فردی که خوابیده است آب دهانش را قورت نمی دهد. اگر بلع کردن و خمیازه کشیدن ، کیپی گوش شما را برطرف نکرد اقدامات زیر را انجام دهید:

مرحله اول: سوراخ های بینی خود را با دستتان بسته نگه دارید.

مرحله دوم: با دهانتان دم عمیقی انجام داده و هوا را در سینه خود حبس کنید.

مرحله سوم: دهان خود را ببندید و با استفاده از عضلات دهان خود سعی کنید هوا را از بینی خارج کنید، به طوری که با مقاومت انگشت شست و اشاره خود روبه رو شوید. وقتی که صدای تق بلندی را بشنوید نشان دهنده این است که عمل شما موفقیت آمیز بوده است. ممکن است به هنگام فرود هواپیما لازم باشد این عمل را چندین بار تکرار کنید.

رفع کیپی گوش در نوزادان و کودکان

روشن است که نوزادان و کودکان کم سن و سال قادر نیستند به روش فوق گوش خودشان را باز کنند؛ اما اگر آنها مشغول مکیدن سرشیشه یا پستانک باشند همان نتیجه حاصل خواهد شد. لذا به هنگام فرود هواپیما کودک خود را بیدار نگهدارید و سعی کنید با خوراندن شیر یا غذا از بروز مشکلات گوش وی جلوگیری کنید.

هشدارها

به هنگام زور زدن و وارد آوردن فشار به گوش توجه داشته باشید که فشار بیش از حد می تواند باعث بروز مشکلات جدی برای گوش شود. اگر دچار سرماخوردگی، عفونت سینوس ها یا حساسیت بینی هستید، بهتر است که مسافرت هوایی خود را تا برطرف شدن موارد فوق به تعویق بیندازید.اگر شما اخیرا تحت عمل جراحی گوش قرار گرفته اید، از جراح خودتان در مورد این که نخستین زمانی که می توانید مسافرت هوایی داشته باشید سؤال کنید.

رفع کیپی گوش

ضد احتقان ها و اسپری های بینی

بسیاری از مسافران هوایی با تجربه قبل از این که هواپیما ارتفاعش را کم کند از قرص ها و اسپری های بینی استفاده می کنند. این کار باعث می شود که مخاط داخل بینی آنها جمع و کوچک تر شده و شیپور استاش آنها راحت تر باز شود. مبتلایان به حساسیت بینی باید قبل از پرواز، داروهای ضد آلرژی خود را مصرف کنند.مبتلایان به بیماری های قلبی، افزایش فشار خون، بیماری های تیروئید، افراد مضطرب و عصبی و خانم های باردار باید از مصرف خودسرانه اسپری و قرص های ضد احتقان اجتناب کنند.

منبع:روزنامه جام جم

رفع کیپی گوش

مطالب مرتبط :

پارگی پرده گوش

علت زنگ زدن گوش چیست

گوش درد بزرگسالان

گوش درد نوزادان و راههای درمان آن

  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی