صابون ضد جوش

فواید صابون ضدجوش

صابون ضد جوش

فواید صابون ضدجوش

بایگانی

تب در کودکان و الکل

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ق.ظ


تب در کودکان و الکل

هرگز از الکل برای کاهش تب کودک استفاده نکنید. الکل حاوی گازهای سمی است. همچنین از طریق پوست جذب شده و بسیار سریع باعث تب کودک می شود که خطرناک است.
تب در کودکان و مشورت با پزشک

از مشاوره غیر علمی در مورد فرزندتان استفاده نکنید و مطمئن شوید که با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید.
تب در کودکان و انتخاب لباس مناسب

- از لباس های سست و شلواری برای کودکان مبتلا به تب استفاده کنید و از لباس های تنگ و از اتصالات فلزی و دکمه های اتصال استفاده نکنید. - یک کت و شلوار که هوا را به پوست کودک ارائه می کند را انتخاب کنید، زیرا تب اغلب موجب عرق می شود. لباس های پنبه ای هوا را به پوست کافی می دهد و آن را سرد نگه می دارد. - یک لباس را انتخاب کنید که می تواند بلافاصله از بدن کودک بپوشد یا بپوشد، زیرا ممکن است لباس کودک را با افزایش درجه حرارت بدن کودک تغییر دهد. - سعی کنید از لباس های جدید برای کودک مبتلا به تب استفاده نکنید زیرا تب در کودکان معمولا با استفراغ و اسهال همراه است. بنابراین، لباس نوزاد جدید ممکن است کثیف شود.
هشدار در مورد تب در کودکان

اگر کودک شما دارای تب، گلودرد، سفتی گردن، سرگیجه، آرامش، لجاجت، تشنج و سرفه با خلط رنگی باشد، بلافاصله به او مراجعه کنید.

  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی