صابون ضد جوش

فواید صابون ضدجوش

صابون ضد جوش

فواید صابون ضدجوش

بایگانی

عفونت دندان عصبی عضلانی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷ ق.ظ

عفونت دندان عصبی عضلانی

جراحی اعصاب جراحی غیر قابل پیش بینی است و ممکن است درد و عفونت بعد از پوسیدگی دندان و پس از استخراج دندان وجود داشته باشد. اگر مقدار عفونت دندان کم باشد و ریشه دندان را شامل نمی شود، تنها مربوط به استخوان و آدامس اطراف دندان است. مشکل پس از استفاده از داروهای ضد عفونی حل می شود. یکی از علل عفونت و التهاب پس از فوران عصب نفوذ مواد عصبی باقی مانده در طی فوران عصبی به ریشه دندان و داخل بافت اطراف دندان است که معمولا اجتناب ناپذیر است و اگر قدرت بدن مناسب باشد، سریع جذب این مواد و درد و عفونت برطرف خواهد شد. یکی دیگر از علل عفونت و درد بعد از فوران عصبی، وجود ضایعه و عفونت در استخوان است و آدامس اطراف دندان، عصب شیری است، ترشح این عفونت معمولا قبل از نوریت از طریق حفره در پوسیدگی دندان ها برداشته می شود، به همین دلیل است که عفونت قبل از آن، هیچ عصبی نشان نمی دهد و پس از تخلیه و بستن مسیر تخلیه عفونت، این ترشحات به دنبال راه خروجی هستند که فشار را در نوک دندان ایجاد می کند تا تورم و درد ایجاد کند.
درمان خانگی دندان عفونت

مصرف داروهای گیاهی برای کاهش درد و بهبود دندان تاثیر بسیار کمی دارد، اما اگر به صورت خوراکی مصرف شود، درد آن را به مدت زمان کم می کند. استفاده از آب نمک یا نمک در طول درد می تواند ضد عفونی شود، التهاب و آلودگی دهان و دندان را کاهش می دهد. زنجبیل و فلفل هر دو داروهای ضد درد هستند. شما می توانید هر یک از این ادویه ها را به طور جداگانه استفاده کنید، زیرا هر دو این داروها یک پیام تسکین درد را به مغز می فرستند. اما برای به دست آوردن نتیجه بهتر، می توانید مخلوطی از این دو ادویه را ایجاد کنید. شما می توانید از این روش استفاده کنید: دو ادویه جوشانده را با آب مخلوط کنید و یک سس را بپزید. یک توپ کوچک از پنبه بپوشانید و آن را با سس های کافی اسپری کنید. سپس آن را روی دندان خود قرار دهید (در صورتی که آدامس و زبان شما سقوط نکنند) و پنبه را از دهان خود بردارید تا درد کاهش یابد یا حداقل برای همیشه بماند.
آموکسی سیلین برای عفونت دندان

آموکسی سیلین یک داروی مصرفی در ایران است که برای عفونت باکتریایی تجویز می شود. این به طور خاص برای درمان عفونت های قفسه سینه و سینوس، عفونت های دستگاه ادراری و برخی از عفونت های دندانی تجویز می شود. همچنین ممکن است برای جلوگیری از عفونت های خاص تجویز شود. این دارو که یک گروه پنی سیلین است، می تواند با حذف برخی از باکتری ها از عفونت های خاصی برخوردار باشد. آموکسی سیلین یکی از رژیم های درمان عفونت هلیکوباکتر پیلوری حاصل از روده است که بیشترین موارد در افراد مبتلا به زخم معده است. این محصول در کپسول ها، سوسپانسیون های خوراکی، قرص های خوراکی و قرص های خوراکی در ایران تولید می شود.
عفونت دندانپزشکی

داروهای ضد التهابی و درمان: 1. یک کپسول: -novafen -gelofen -acifen -megafen -mefenamic اسید هر 4-6 ساعت. 2. ژل دندانی بر روی یک توپ پنبه ای کوچک قرار داده و در دندان درد زا قرار گرفته است.
عوارض عفونت دندان

حفره خشک یک عارضه رایج پس از استخراج دندان است و زمانی رخ می دهد که حفره های لخته خون ایجاد نمی شوند و یا لخته شدن صورت نمی گیرد. این باعث می شود که استخوان ها و عصب ها در معرض هوا و غذا قرار بگیرند. اغلب حفره خشک کاملا دردناک است و دو تا پنج روز پس از دندان کشیده می شود و می تواند باعث بوی بد یا طعم بد شود. اگر یکی از دندان ها کشیده شود، یک سوراخ ممکن است در یکی از مناطق سینوس ایجاد شود. این وضعیت معمولا به سرعت بهبود مییابد، اما اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است مجددا به دندانپزشک بازگردید. اگر دندان در فک متقابل وجود نداشته باشد، حفره دندان با گذشت زمان حرکت می کند و احتمالا ریشه دارد و به تغییرات دما حساس است. به خصوص هنگامی که چندین دندان کشیده شده است، ممکن است احتمالا دراز مدت احتمال کاهش استخوان فک وجود داشته باشد که به علت این، راحت تر تجزیه می شود.

  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی