صابون ضد جوش

فواید صابون ضدجوش

صابون ضد جوش

فواید صابون ضدجوش

بایگانی

عمر دندان عصب کشی شده چه قدراست؟

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۲۶ ق.ظ

عمر دندان عصب کشی شده چه قدراست؟

عمر دندان عصب کشی شده چه قدراست؟
تجویز داروها، تنها با معاینه بالینی و گرفتن شرح حال امکان پذیر است و اگر در پاسخ به سوالات مصرف دارویی توصیه می‌شود، پس از مشورت با متخصص مصرف شود.

به گزارش بهداشت نیوز: یکی از دندان هایم را عصب کشی کرده ام . اما باز هم احساس درد دارم ؟ رعایت بهداشت دندان بسیار می تواند برای افزایش طول عمر دندان عصب‌کشی شده تاثیرگذار باشد. نکته دیگری که خیلی برای طول عمر دندان عصب کشی شده مهم است ، کیفیت جراحی و تخصص لازم دندان پزشک است  که امر بسیار مهمی است. در آخر هم نقش مواد ترمیمی بسیار کلیدی است که اگر از مواد با کیفیت و دایمی برای ترمیم و پر کردن دندان استفاده شده باشد، طول عمر دندان بیشتر خواهد بود. طول عمر یک دندان عصب‌کشی شده می تواند 10 سال  یا بیشتر باشد که رعایت موارد یادشده در این امر بسیار تاثیرگذار است.

 با مراقبت مناسب، حتی دندانی که قبلا عصب کشی شده است می تواند تا آخر عمر سالم باقی بماند. اما بعضی اوقات، دندانی که قبلا درمان شده است به خوبی بهبود نمی یابد و می تواند درد داشته باشد یا ماه ها یا حتی سال ها بعد نیاز به درمان مجدد ریشه پیدا کند.

 

  • احد کاظمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی