اشعار چیستا یثربی

اشعار چیستا یثربی ,اشعار چیستا یثربی,شعر چیستا یثربی,اشعار عاشقانه چیستا یثربی,اشعار کوتاه چیستا یثربی,اشعار زیبای چیستا یثربی,دانلود اشعار چیستا یثربی,شعرهای چیستا یثربی,شعر چیستا یثربی,کتاب شعر چیستا یثربی,شعر از چیستا یثربی,شعر چیستا یثربی,کتاب شعر چیستا یثربی,شعر از چیستا یثربی,اشعار چیستا یثربی

اشعار چیستا یثربی

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد چیستا یثربی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

یک زن؛

مگر چقدر قدرت دارد

در بزند،

و کسی در را

برایش باز نکند…؟!

شعر بی اعتنایی , شعر در مورد بی اعتنایی , شعر درباره بی اعتنایی , شعر در وصف بی اعتنایی

اشعار چیستا یثربی

شعر حضرت زینب , شعر در مورد حضرت زینب , شعر درباره حضرت زینب , شعر در وصف حضرت زینب

یک در مگر

چقدر قدرت دارد

بسته بماند،

وقتی زنی عاشق

در می زند … ؟!!

شعر پیری , شعر در مورد پیری , شعر درباره پیری , شعر در وصف پیری

اشعار چیستا یثربی

شعر پنجره , شعر در مورد پنجره , شعر درباره پنجره , شعر در وصف پنجره

آنقدر جای خالی‌ات اینجاست،

که کنارم دراز می کشد،

برایم قصه می گوید،

سر بر شانه ام می گذارد

و گاه باهم گریه می کنیم…

شعر باغ , شعر در مورد باغ , شعر درباره باغ , شعر در وصف باغ

شعر چیستا یثربی

شعر انتظار , شعر در مورد انتظار , شعر درباره انتظار , شعر در وصف انتظار

آن قدر به نبودنت عادت کرده ام

که اگر یک روز بیایی،

دلم برای جای خالی ات تنگ می شود…!

شعر رویا , شعر در مورد رویا , شعر درباره رویا , شعر در وصف رویا

اشعار عاشقانه چیستا یثربی

شعر نوروز , شعر در مورد نوروز , شعر درباره نوروز , شعر در وصف نوروز

عشق

مثل رد دست تو روی هواست

نمی توانم به کسی ثابتش کنم

یا نشانش دهم

شعر پدر و مادر , شعر در مورد پدر و مادر , شعر درباره پدر و مادر , شعر در وصف پدر و مادر

اشعار کوتاه چیستا یثربی

شعر ایران , شعر در مورد ایران , شعر درباره ایران , شعر در وصف ایران

حالم که خوب است

یعنی دستانت از شب گیسوانم عبور کرده است

گیسوانم نفس می کشند

شعر غذا , شعر در مورد غذا , شعر درباره غذا , شعر در وصف غذا

اشعار زیبای چیستا یثربی

شعر صبر , شعر در مورد صبر , شعر درباره صبر , شعر در وصف صبر

نگو که تنهایی ام را از بر می‌خوانی

یا شبم را از صبح می‌تکانی

نمی‌توانی…

شعر امام حسن , شعر در مورد امام حسن , شعر در وصف امام حسن , شعر درباره امام حسن

دانلود اشعار چیستا یثربی

 شعر قرآن , شعر در مورد قرآن , شعر درباره قرآن , شعر در وصف قرآن

تو دوری

مشکلی نیست

من همانم که برای دیدن لبخندت

دنیا را قلقلک می‌دهم

شعر کوچه , شعر در مورد کوچه , شعر درباره کوچه , شعر در وصف کوچه

شعرهای چیستا یثربی

 شعر جنگ , شعر در مورد جنگ , شعر درباره جنگ , شعر در وصف جنگ

 بگذار جهان به من بخندد

تماشای لبخندت

آبروی من است…

آماده باش!

شعر فکر کردن , شعر در مورد فکر کردن , شعر درباره فکر کردن , شعر در وصف فکر کردن

شعر چیستا یثربی

 شعر رمضان , شعر در مورد رمضان , شعر درباره رمضان , شعر در وصف رمضان

تو نباشی؛ چرا دو صندلی؟!

تو نباشی؛ چرا دو پنجره؛ دو تخت؟

شعر فاصله , شعر در مورد فاصله , شعر درباره فاصله , شعر در وصف فاصله

کتاب شعر چیستا یثربی

شعر زمستان , شعر در مورد زمستان , شعر درباره زمستان , شعر در وصف زمستان

تو نباشی؛ مثل این است که

وارد بهشت شوی؛

خدا رفته باشد!

شعر کعبه دل , شعر در مورد کعبه دل , شعر درباره کعبه دل , شعر در وصف کعبه دل

شعر از چیستا یثربی

شعر معلم , شعر در مورد معلم , شعر درباره معلم , شعر در وصف معلم

کمی رعایت نکن!

کمی بی ادب؛

کمی جسور؛

 ناگهان تر از ناگهان؛

شعر تلاش و کوشش , شعر در مورد تلاش و کوشش , شعر درباره تلاش و کوشش , شعر در وصف تلاش و کوشش

شعر چیستا یثربی

شعر قهوه , شعر در مورد قهوه , شعر درباره قهوه , شعر در وصف قهوه

نیمه شب‌ها زنگ بزن!

چیزی بپرس،

حرفی بزن

کاری کن که من به دنیا

جواب پس دهم …!

شعر فراق , شعر در مورد فراق , شعر درباره فراق , شعر در وصف فراق

کتاب شعر چیستا یثربی

شعر نیمه شعبان , شعر در مورد نیمه شعبان , شعر درباره نیمه شعبان , شعر در وصف نیمه شعبان

کاری کن به گریه بیفتم!

که گریه، شفای دل است …

کمی رعایت نکن!

شعر فرشته , شعر در مورد فرشته , شعر درباره فرشته , شعر در وصف فرشته

شعر از چیستا یثربی

شعر آب , شعر در مورد آب , شعر درباره آب , شعر در وصف آب

نیمه شب‌ها شماره بگیر،

مرا بیدار کن،

جهان را بیدار کن …!

شعر قدر نشناسی , شعر در مورد قدر نشناسی , شعر درباره قدر نشناسی , شعر در وصف قدر نشناسی

اشعار چیستا یثربی

شعر امام حسن عسکری , شعر در مورد امام حسن عسکری , شعر درباره امام حسن عسکری , شعر در وصف امام حسن عسکری

شب روی شانه من خواب می بیند

و شب پره ها از من و شب

با تردید می گذرند

شعر امام حسین , شعر در مورد امام حسین , شعر درباره امام حسین , شعر در وصف امام حسین

اشعار چیستا یثربی

شعر حجاب , شعر در مورد حجاب , شعر درباره حجاب , شعر در وصف حجاب

و او که بهترین آرزوها را برایم داشت

هفده بار بیشتر از من

خداحافظی را آزموده است

و این فاصله ای نیست

که با دعا و دویدن پر شود

«تسبیح مادربزرگ گم شده…»

و من عجیب خوابم می آید.

شعر امام سجاد , شعر در مورد امام سجاد , شعر درباره امام سجاد , شعر در وصف امام سجاد

اشعار چیستا یثربی

شعر ماه , شعر در مورد ماه , شعر درباره ماه , شعر در وصف ماه

به شب تکیه داده ام

و با صدای تو فکر می کنم

شعر قدر یکدیگر را دانستن , شعر در مورد قدر یکدیگر را دانستن , شعر درباره قدر یکدیگر را دانستن , شعر در وصف قدر یکدیگر را دانستن

شعر چیستا یثربی

شعر غم , شعر در مورد غم , شعر درباره غم , شعر در وصف غم

شب همیشه با من صمیمی است

کنار من چهار زانو می نشیند

و با مدادرنگی های کودکی ام

ماه را خط خطی می کند.

شعر ماه خرداد , شعر در مورد ماه خرداد , شعر درباره ماه خرداد , شعر در وصف ماه خرداد

اشعار عاشقانه چیستا یثربی

شعر فوتبال , شعر در مورد فوتبال , شعر درباره فوتبال , شعر در وصف فوتبال

راستی

چشمانت چه رنگی بود؟

می خواهم جهان را به رنگ چشمانت کنم

و بعد بلند شوم

حرف حرف نامت را شماره بگیرم و اشغال کنم!

شعر گیسو , شعر در مورد گیسو , شعر درباره گیسو , شعر در وصف گیسو

اشعار کوتاه چیستا یثربی

شعر گرگ , شعر در مورد گرگ , شعر درباره گرگ , شعر در وصف گرگ

دوست ندارم کسی به جز من صدایت کند

من آدم حسود بد بی ادبم!

چه فرقی می کند؟

تو که دوستم نداری!

شعر لیلی و مجنون , شعر در مورد لیلی و مجنون , شعر درباره لیلی و مجنون , شعر در وصف لیلی و مجنون

اشعار زیبای چیستا یثربی

شعر هدف , شعر در مورد هدف , شعر درباره هدف , شعر در وصف هدف

در آغاز شعر

تو بودی و شب بود

و آغاز شب

پریشانی گیسوانت

که هیچ اتفاقی نبود

شعر نگاه , شعر در مورد نگاه , شعر درباره نگاه , شعر در وصف نگاه

دانلود اشعار چیستا یثربی

شعر غربت , شعر در مورد غربت , شعر درباره غربت , شعر در وصف غربت

من از کودکی در اندازه های طبیعی نبودم

و در کوچه های فراوان شب

تمام قضا و قدر را

به گامی سراسیمه شوریده بودم

شعر ثریا , شعر در مورد ثریا , شعر درباره ثریا , شعر در وصف ثریا

شعرهای چیستا یثربی

شعر کلیسا , شعر در مورد کلیسا , شعر درباره کلیسا , شعر در وصف کلیسا

شبیه عطش

شبیه عتاب

من از قامت ناگهان گذشتن رسیدم

من از انتهای نثار نگاهت

من از بیت آخر رسیدم

و حجم عبورت چه کم بود

شعر گذشته , شعر در مورد گذشته , شعر درباره گذشته , شعر در وصف گذشته

شعر چیستا یثربی

شعر گذر عمر , شعر در مورد گذر عمر , شعر درباره گذر عمر , شعر در وصف گذر عمر

به گاهی که چشمت، ردیف نخستین غزل بود

و هر کس که سهمی از آن داشت

همیشه سزاوار درد

و یا متهم بود

شعر گذشت , شعر در مورد گذشت , شعر درباره گذشت , شعر در وصف گذشت

کتاب شعر چیستا یثربی

شعر دوستت دارم , شعر در مورد دوستت دارم , شعر درباره دوستت دارم , شعر در وصف دوستت دارم

و تقصیر چشم تو نیست

اگر بی هوا منتشر کرد

و هرگز شگفتی ندارد

اگر ما همه شاعریم

که وزن حضورت

همان وزن شعر شب است

همان وزن کفر

همان وزن آشفتگی

همان بی ادامه

همان عشق

همان مرگ

و یا زندگی

شعر قلب , شعر در مورد قلب , شعر درباره قلب , شعر در وصف قلب

شعر از چیستا یثربی

شعر امام علی , شعر در مورد امام علی , شعر درباره امام علی , شعر در وصف امام علی

در آغاز شعر

تو هستی و عشق و سفر

سفر رسم عشق است

و رفتن مرا می برد

تو را پشت سر، پشت سر می گذارد

و این عادت سرنوشت من است

در در پشت سر

به آب و به باد و عطش می رسی

و هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است

شعر یاد خدا , شعر در مورد یاد خدا , شعر درباره یاد خدا , شعر در وصف یاد خدا

شعر چیستا یثربی

شعر پاییز , شعر در مورد پاییز , شعر درباره پاییز , شعر در وصف پاییز

چراغانی گیسوانت به وقت مُحاق

تمام سفر را بس است

شعر یار , شعر در مورد یار , شعر درباره یار , شعر در وصف یار

کتاب شعر چیستا یثربی

بخواب عشقم , بخواب عشقم شعر , بخواب عشقم شعرنو , آسوده بخواب عشقم

در این روز بی پایان من

چه شعری به دنیا می آید

شعر وطن , شعر در مورد وطن , شعر درباره وطن , شعر در وصف وطن

شعر از چیستا یثربی

شعر مرگ , شعر در مورد مرگ , شعر درباره مرگ , شعر در وصف مرگ

سرآغاز شعر

تو بودی و شب بود

و شب، پشت سر بود

و هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است

شعر باران , شعر در مورد باران , شعر درباره باران , شعر در وصف باران

اشعار چیستا یثربی

شعر آسمان , شعر در مورد آسمان , شعر درباره آسمان , شعر در وصف آسمان

صدها بار به ایران حمله شد ؛

دوباره سر پا ایستاد ؛

چشم تو ؛ صدها بار به من حمله کرد ؛

یادم رفت زخم خورده ام ؛

بلند شدم….. . .

اینگونه باجنگ

عاشق همدیگر شدیم !…. . .

شعر ورزش , شعر در مورد ورزش , شعر درباره ورزش , شعر در وصف ورزش

اشعار چیستا یثربی

شعر ماه محرم , شعر در مورد ماه محرم , شعر درباره ماه محرم , شعر در وصف ماه محرم

تنهایی ام را برمی دارم ؛

و میروم

تو لایق آن نبودی

که عمرم را به خاطرت ؛

در تشت بیندازم ؛بشویم ؛

اتو کنم و دوباره بپوشم!

شعر بچه , شعر در مورد بچه , شعر درباره بچه , شعر در وصف بچه

اشعار چیستا یثربی

شعر تولد , شعر در مورد تولد , شعر درباره تولد , شعر در وصف تولد

آرزوهایم به تنم آب رفته است…

تو لایق کوچک شدن آرزوهای من نبودی!

شعر ماه فروردین , شعر در مورد ماه فروردین , شعر درباره ماه فروردین , شعر در وصف ماه فروردین

شعر چیستا یثربی

شعر عید غدیر , شعر در مورد عید غدیر , شعر درباره عید غدیر , شعر در وصف عید غدیر

وقتی که عیدی ما ؛

یک ” دوستت دارم ” بود ؛

و بین دستهای من و تو ؛

یک خجالت ؛ فقط فاصله بود ؛

شعر کافه , شعر در مورد کافه , شعر درباره کافه , شعر در وصف کافه

اشعار عاشقانه چیستا یثربی

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

بخدا ؛ شعرم بودی ؛

بخدا ؛ وطنت بودم…

وطنت…. و تنم…. .

بخدا عاشقت بودم ؛

بخدا….

شعر چپ دست ها , شعر در مورد چپ دست ها , شعر درباره چپ دست ها , شعر در وصف چپ دست ها

اشعار کوتاه چیستا یثربی

شعر خواهر , شعر در مورد خواهر , شعر درباره خواهر , شعر در وصف خواهر

دلم میخواهد لپت را بکشم ؛

توی گوشت بخوابانم ؛

موهایت را چنگ بزنم ؛

پرتت کنم هوا ؛ میان ستاره ها…

و بعد دوباره بگیرمت….

شعر حج , شعر در مورد حج , شعر درباره حج , شعر در وصف حج

اشعار زیبای چیستا یثربی

شعر دریا , شعر در مورد دریا , شعر درباره دریا , متن در مورد دریا , اس ام اس در مورد دریا

اعدامت کنم ؛

آتشت بزنم ؛

خاکسترت کنم….

و بعد دوباره تو را بسازم ؛

و از نو ؛ عاشقت شوم…. . .

شعر چاپلوسی , شعر در مورد چاپلوسی , شعر درباره چاپلوسی , شعر در وصف چاپلوسی

دانلود اشعار چیستا یثربی

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

عشق را مثل آدامس کوچکی به آسمان چسبانده ای!

میگویی این ماه است؟

شرم بر من ؛

شرم برتو ؛

شرم بر شهری که شبش چنین زشت باشد

شعر جوانی , شعر در مورد جوانی , شعر درباره جوانی , شعر در وصف جوانی

شعرهای چیستا یثربی

تعبیر خواب گربه , تعبیر خواب بچه گربه , تعبیر خواب زاییدن گربه , تعبیر خواب گاز گرفتن گربه , تعبیر خواب گربه سفید

در چشمانت به خواب رفته ام…

نمرده ام ؛

خواب تو را میبینم ؛

بیدارم نکنی!

صدایم نکنی!

خاکم نکنی!

شعر بهشت , شعر در مورد بهشت , شعر درباره بهشت , شعر در وصف بهشت

شعر چیستا یثربی

عشق مثل تصادف است !

اولش داغی ؛ نمیفهمی ؛

و بعد درد و اندوه….

و آخر سر ؛

شعر چرخ گردون , شعر در مورد چرخ گردون , شعر درباره چرخ گردون , شعر در وصف چرخ گردون

کتاب شعر چیستا یثربی

به زخمش عادت میکنی ؛

نباشد ؛ انگار چیزی کم داری …

شعر جدایی , شعر در مورد جدایی , شعر درباره جدایی , شعر در وصف جدایی

شعر از چیستا یثربی

گاهی بهتر میشود ؛

گاهی نمیشود؛

مهم این است که یک جا زمان مچمان را میگیرد؛

یک جا که دیگر راه گریزی نیست!

مگر از قبل؛ آماده باشیم…

من ترجیح میدهم همیشه آماده باشم

شعر جاده , شعر در مورد جاده , شعر درباره جاده , شعر در وصف جاده

شعر چیستا یثربی

در تمام رفت و آمدهای جهان ؛

دلم را جا میگذارم….

تو پیدا میکنی

و باز میفرستی…

شعر چهره زیبا , شعر در مورد چهره زیبا , شعر درباره چهره زیبا , شعر در وصف چهره زیبا

کتاب شعر چیستا یثربی

هر چقدر که از من بیشتر بگریزی ؛

بیشتر به دنبالت خواهم آمد !….

پس به کره ی ماه بگریز !….

آنجا هم پیدایت میکنم…

شعر چای , شعر در مورد چای , شعر درباره چای , شعر در وصف چای

شعر از چیستا یثربی

. . مثل آدم و حوای جهان ؛

که چاره ای جز باهم بودن نداشتند ؛ .

و عشق یعنی همین !

شعر دختر , شعر در مورد دختر , شعر درباره دختر , شعر در وصف دختر

اشعار چیستا یثربی

یعنی چاره ی دیگری نداشته باشی !

به خدا چاره ی دیگری نیست!

کمی راه بیا !….

شعر استاد , شعر در مورد استاد , شعر درباره استاد , شعر در وصف استاد

اشعار چیستا یثربی

کاش دنیا یک نفس ؛

بی یاد تو

استراحت میکرد …

شعر باد , شعر در مورد باد , شعر درباره باد , شعر در وصف باد

اشعار چیستا یثربی

به جای عشق بازی تو ؛ با تفنگ ؛

و عشق من به قلم ……

عشق بازی دستهای ما ؛ تماشایی ست ؛

پشت چراغ قرمزهایی که رد نمیکردیم….

شعر یاد دوست , شعر در مورد یاد دوست , شعر درباره یاد دوست , شعر در وصف یاد دوست

شعر چیستا یثربی

از تمام شالهایی که پوشیدم ؛

شالی را دوست دارم ؛

که موقع دیدنت ؛ از سرم افتاد… . .

شعر آرامش , شعر در مورد آرامش , شعر درباره آرامش , شعر در وصف آرامش

اشعار عاشقانه چیستا یثربی

خاطرات دستت ؛ روی اشیا ؛

معجزه میکند ؛

لحظه های رفته را زنده میکند…. . .

شعر آفتاب , شعر در مورد آفتاب , شعر درباره آفتاب , شعر در وصف آفتاب

اشعار کوتاه چیستا یثربی

بیا ؛ شالم را بگیر….

هردو جوان میشویم ؛

با رنگ شاد یک شال….. .

شعر آینه , شعر در مورد آینه , شعر درباره آینه , شعر در وصف آینه

اشعار زیبای چیستا یثربی

زندگی ام ؛

تاتر زیبایی بود

روی صحنه ؛ همه چیز عالی….

تمام صندلیهای دورم ؛ همیشه خالی …

شعر دروغ , شعر در مورد دروغ , شعر درباره دروغ , شعر در وصف دروغ

دانلود اشعار چیستا یثربی

همیشه وقتی کسی را دوست داری ؛

خاطراتش را با خود همراه داری ؛

مثل یک کوله پشتی در جنگ ؛

شعر خبر خوش , شعر در مورد خبر خوش , شعر درباره خبر خوش , شعر در وصف خبر خوش

شعرهای چیستا یثربی

من ؛ کوله پشتی ام را ؛ کنار جاده گم کردم ؛

فرمان چشمان شما چیست فرمانده ؟

تسلیم شوم ؛ بجنگم ؛ یا برگردم ؟

شعر یتیم نوازی , شعر در مورد یتیم نوازی , شعر درباره یتیم نوازی , شعر در وصف یتیم نوازی

شعر چیستا یثربی

دنیا بدون تو

چگونه میشود؟

یک اتاق بزرگ انتظار…..

شعر حسود , شعر در مورد حسود , شعر درباره حسود , شعر در وصف حسود

کتاب شعر چیستا یثربی

تنفس ؛ در هوای صبحی که تو هم بیدار میشوی ؛

این تنها شباهت ماست ….

به همین شباهتهای کوچک ؛ راضی ام….

مثل یک زندگی مشترک پنهانی!

شعر حرف و عمل , شعر در مورد حرف و عمل , شعر درباره حرف و عمل , شعر در وصف حرف و عمل

شعر از چیستا یثربی

روز می رسد

شب می گذرد

و قطاری که تو در انتظار آنی ؛

هرگز نه می رسد

و نه می گذرد…

شعر حماقت , شعر در مورد حماقت , شعر درباره حماقت , شعر در وصف حماقت

شعر چیستا یثربی

تو جلو می آیی

من عقب میروم

خیلی هم جلو نیا

پشت من دیوار نیست !

از جهان ؛ به بیرون پرت میشوم…..

شعر خاطره , شعر در مورد خاطره , شعر درباره خاطره , شعر در وصف خاطره

کتاب شعر چیستا یثربی

میخواستم باران شوم ؛ ببارم ؛

جوی آبی شدم ؛ بر من باریدند ؛

شعر خانواده , شعر در مورد خانواده , شعر درباره خانواده , شعر در وصف خانواده

شعر از چیستا یثربی

میخواستم دریا شوم ؛ برسم ؛

مردابی شدم ؛ به من رسیدند ؛

شعر دنیا , شعر در مورد دنیا , شعر درباره دنیا , شعر در وصف دنیا

اشعار چیستا یثربی

میخواستم رویا باشم ؛ به خوابت بیایم ؛

یک آدم معمولی شدم ؛ از ذهنت پریدم…..

شعر دیدار , شعر در مورد دیدار , شعر درباره دیدار , شعر در وصف دیدار

اشعار چیستا یثربی

زنان ؛ دو دسته اند…..

زنانی که عاشق شدن را خوب بلدند ؛

و زنانی که معشوق بودن را….

اگر نمیتوان هر دو را باهم بود ؛

من ترجیح میدهم جزء دسته ی اول باشم! . .

چون میدانم ؛ میتوانم چنان عاشق استواری باشم ؛

که یکروز ؛ به یادم بیفتی!

و همین کافیست…… .

شعر دست , شعر در مورد دست , شعر درباره دست , شعر در وصف دست

اشعار چیستا یثربی

چه شیرین است مدام به خواب و خلوت تو آمدن !

وقتی حتی نتوانی به پلیس شکایت کنی!

شعر بخت و اقبال , شعر در مورد بخت و اقبال , شعر درباره بخت و اقبال , شعر در وصف بخت و اقبال

شعر چیستا یثربی

شب غزل چشمان تو را تمام کرد

من دیگر از چه بسرایم ؟

شعر دوست داشتن , شعر در مورد دوست داشتن , شعر درباره دوست داشتن , شعر در وصف دوست داشتن

اشعار عاشقانه چیستا یثربی

نگاه کن

اینک آفتاب ، از پنجره سر می کشد

و دستانش را پنهانی بر گیسوانم نوازش می دهد.

پنهان نمی کنم … تو را دوست دارم

شعر یزد , شعر در مورد یزد , شعر درباره یزد , شعر در وصف یزد

اشعار کوتاه چیستا یثربی

انکار نمی کنم

بگذار بفهمند…

خوش به حال آفتاب که زن نیست …

خوش به حال آفتاب که من نیست …

خوش به حال آفتاب که آهسته و نامرئی

همه جا هست

و هرکه را دوست دارد ، می نوازد بی ترس و بی واهمه

شعر خانه , شعر در مورد خانه , شعر درباره خانه , شعر در وصف خانه

اشعار زیبای چیستا یثربی

خوش به حال آفتاب که سوختن نمی داند …

خوش به حال آفتاب که عاشق نیست …

شعر روزگار , شعر در مورد روزگار , شعر درباره روزگار , شعر در وصف روزگار

دانلود اشعار چیستا یثربی

خوش به حال تو که خوابیده ای مثل کودکی تازه نفس

و اشک های مرا نمی بینی …

خوش به حال همه ، حتی من ،

که عشق تو را به خاک می برم …

شعر صلح و آشتی , شعر در مورد صلح و آشتی , شعر درباره صلح و آشتی , شعر در وصف صلح و آشتی

شعرهای چیستا یثربی

چرا بیدارم میکنی؟

مگر شرط نبستیم ؛

هر که اول ؛ دیگری را خواب ببیند ؛

عاشقتر باشد ؟

شعر حضرت ابوالفضل العباس , شعر در مورد حضرت ابوالفضل العباس , شعر درباره حضرت ابوالفضل العباس , شعر در وصف حضرت ابوالفضل العباس

شعر چیستا یثربی

چرا بیدارم میکنی ؟

میخواهم همه ی زندگی ام را خواب باشم..

شعر ثروت , شعر در مورد ثروت , شعر درباره ثروت , شعر در وصف ثروت

کتاب شعر چیستا یثربی

تمام جنگهای جهان

نامت را ،

حاضر غایب می کنند….

شعر حضرت فاطمه , شعر در مورد حضرت فاطمه , شعر درباره حضرت فاطمه , شعر در وصف حضرت فاطمه

شعر از چیستا یثربی

یک هفته نرو !

مرخصی بگیر…

دیشب خواب دیدم که با اسلحه ،

موهایم را شانه میکنی…

اسلحه ای با یک شاخه میخک سفید بر ضامنش…..

خیر است ،

میدانم…

اشعار چیستا یثربی