آیا می دانید قهوه سبز را چگونه بخوریم تا لاغر شویم

,قهوه سبز را چگونه بخوریم,قهوه سبز چگونه بخوریم,قهوه سبز را چطور بخوریم,قهوه سبز را چگونه بخورم,چگونه قهوه سبز بخوریم تا لاغر شویم

دز این مطلب از سایت جسارت به آیا می دانید قهوه سبز را چگونه بخوریم تا لاغر شویم می پردازیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. و موجب لاغری شما شود.چاقی یکی از مشکلاتی است که این روزها افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند.خیلی ها را می بینیم که در آرزوی لاغرشدن هستند و رژیم های سخت و ورزش های سنگین را انجام میدهند ولی باز هم نمی توانند به آنچه که می خواهند برسند. در مقابل این روش ها باید روشی را به کار بگیریم که بتواند در سوختن چربی ها و لاغر کردنمان موثر باشد

آیا می دانید قهوه سبز را چگونه بخوریم تا لاغر شویم

قهوه سبز را چگونه بخوریم , قهوه سبز را چگونه دم کنیم , قهوه سبز را چگونه مصرف کنیم , قهوه سبز را چگونه استفاده کنیم

چربی سوزی قوی، کاهش اشتهای موثر، سریع الاثر بودن، کاهش وزن باور نکردنی، انرژی دهنده در طول روز و بدون اثرات منفی و… ازجمله خواصی است که برای این نوشیدنی عنوان می شود.

قهوه سبز چه تاثیری در لاغری دارد

شاید تا به حال اسم قهوه ی سبز را شنیده باشید که به عنوان یک قهوه موثر در کاهش وزن که می تواند به شما کمک کند.عصاره قهوه سبز  به عنوان یکی از مکمل های است که برای کاهش وزن بسیار معرفی می شود.GCE  در قهوه خام یا قهوه ی سبز وجود دارد البته در قهوه های معمولی نیز دیده می شود ولی در برشته کردن آن بیشترین خواص خود را از دست می دهد.زمانی که قهوه برشته می شود و برای فروش آماده می گردد به رنگ قهوه ی تبدیل می شود ولی دانه های قهوه بصورت طبیعی و خام رنگ سبز دارند.قهوه ی سبز و ماده های موثری با نام کلروژنیک که در آن وجود دارد می توان سبب پیشگیری از بیمارهای متفاوتی شود که می توان در این رابطه به بیماری های مانند دیابت، سنگ کیسه صفرا ، فشار خون ، بیماری های کبدی و…. اشاره کرد.میزان کافئینی که در قهوه ی سبز وجود دارد از قهوه ی معمولی کمتر است و عوارضی که از کافئین می توانند ناشی شوند در قهوه ی سبز کاهش پیدا می کنند و در مقابل کلروژنیک اسید زیادی در قهوه سبز وجود دارد.

آیا می دانید قهوه سبز را چگونه بخوریم تا لاغر شویم

قهوه سبز را چگونه بخوریم , قهوه سبز را چگونه دم کنیم , قهوه سبز را چگونه مصرف کنیم , قهوه سبز را چگونه استفاده کنیم

آنچه حقیقت دارد این است که قهوه سبز اگر به طور معقول مصرف شود، می تواند منافعی داشته باشد. یکی از خواص قهوه سبز این است که تا حدی باعث کاهش اشتها می شود. مهم تر از آن، چیزی که درباره قهوه سبز گفته می شود این است که قهوه به دلیل دارا بودن کافئین، می تواند تا حدی متابولیسم بدن را افزایش دهد

آیا قهوه سبز لاغر می کند

مصرف کافئین سبب می شود که چربی های ذخیره شده در بدن سوزانده شوند.البته این چربی سوزی در صورتی اتفاق می افتد که بدن بعد از مصرف آن دارای تحرک های مناسبی باشد. همچنین در تحریک متابولیسم بدن نیز تاثیرات جزئی پدید می آورد. به بیانی دیگر این تحریک ها و تاثیرات کمک می کند تا میزان کالری بیشتری سوزانده شود ولی این میزان به قدری زیادی نخواهد بود. پژوهش های متنوعی انجام شده که نشان میدهد اسید کلروژنیک می تواند تاثیرات مشابهی را در بدن پدید بیاورد.امروزه می بینیم که در مکمل های لاغری از اسید کلروژنیک به عنوان یک عصاره بدون کافئین سبز  استفاده می کنند.مصرف این نوع قهوه سبب بالا رفتن میزان ضربان قلب شده و در نهایت کمی فشار خون را بالا می برد. البته افراد در مقابل این ماده دارای حساسیت های مختلفی هستند و در بدن افراد نیز سرعت دفع آن هم با سرعت های مختلفی صورت می گیرد.

قهوه سبز چه خواصی دارد

جالب است بدانید که چربی سوزی قوی، کاهش اشتهای موثر، سریع الاثر و نتیجه ثابت شده، کاهش وزن باور نکردنی، انرژی دهنده در طول روز و بدون اثرات منفی. دانه قهوه سبز تاثیرگذارتر از دیگرمحصولات است. بیشترمحصولات موجود در بازار عصاره‌شان را از مواد دیگر شیمیایی می‌گیرند. این کار را برای کم کردن هزینه‌شان انجام می‌دهند اما تاثیر گذاری‌شان را نیز کاهش خواهد داد.در برزیل، دانه های قهوه سبز به صورت سرخ نشده، پس از سپری کردن مراحل اولیه پاک سازی، به صورت خالص به بازار عرضه می شوند. این قهوه سبز خالص، ارزشمندترین قهوه شناخته شده در برزیل است. قهوه ی بو داده شده توسط خود افراد به صورت محلی، دارای طعم و مزه و عطر خیلی خوبی است. کلا، قهوه برزیل دارای اصالت خاصی بوده و هر سلیقه ای را ارضا می کند.دانه های قهوه سبز را می توان به شکل بو داده و یا خام مصرف کرد. در مورد دوم، آن را مانند چای یا نوشیدنی های گیاهی می توان با طعم منحصر به فردی آماده کرد، که همه آن را دوست داشته باشند. اما نوع اول نیز طرفداران خاص خود را دارد. دانه های قهوه سبز که غیرصنعتی، بهترین کیفیت را دارند. این دانه ها شامل حداقل کافئین و کلروژنیک اسید هستند.

قهوه سبز ، خواص قهوه سبز , قهوه سبز چیست , قهوه سبز و لاغری , قهوه سبز نحوه مصرف

در واقع دانه قهوه سبز توسط پزشکان نیز توصیه می‌شود، به شرطی که به موارد ذیل  توجه نمایید.

1.در واقع بیشتر از 9 کیلوگرم هر ماه وزن از دست ندهید.

2.باید غذا خوردن را فراموش نکنید. حداقل روزی 3 وعده غذا میل نمایید.

3.ورزش سبک خود را ادامه دهید و آن را زیاد نکنید.

آیا می دانید قهوه سبز را چگونه بخوریم تا لاغر شویم

قهوه سبز را چگونه بخوریم , قهوه سبز را چگونه دم کنیم , قهوه سبز را چگونه مصرف کنیم , قهوه سبز را چگونه استفاده کنیم

ویژگی دیگر قهوه سبز این است که حاوی نوعی آنتی اکسیدان قوی است. مطالعات نشان داده که این آنتی اکسیدان می تواند به تنظیم فشار خون کمک کند. به علاوه این نوشیدنی به مقاومت نسبت به انسولین و کنترل قند خون کمک می کند.

لاغری با قوه سبز یا معمولی

همانطور که پیش تر بیان کردیم کافئین سبب می شود که چربی سوزی بیشتری صورت بگیرد و به بیانی دیگر مانع ذخیره چربی شده و البته قهوه ی های که دارای کافئین نیستند تاثیر آن چنانی بر روی لاغری نداشته اند. اما با این حال قهوه ی سبز از کل کافئینی که در قهوه ی معمولی وجود دارد حدود بیست درصد می باشد و در کل اینگونه نتیجه می گیریم که نتایج در قهوه ی معمولی نسبت به قهوه ی سبز بیشتر می باشد.

آیا می دانید قهوه سبز را چگونه بخوریم تا لاغر شویم

قهوه سبز را چگونه بخوریم , قهوه سبز را چگونه دم کنیم , قهوه سبز را چگونه مصرف کنیم , قهوه سبز را چگونه استفاده کنیم

قهوه سبز حتی تا حدی برای دفع صفرا و به دنبال آن کاهش کلسترول در بدن هم مفید است. علاوه بر موارد ذکر شده، گفته می شود که قهوه سبز مانع جذب برخی قندها می شود.  در نتیجه اختلال در جذب قندها، انرژی زیادی وارد بدن فرد نمی شود و لاغری اتفاق می افتد

چگونه قهوه ی سبز را مصرف کنیم ؟

قهوه ی سبز به صورت دانه های قهوه ی معمولی به فروش می رسند که شما می توانید آنها را خریداری نمایید. قهوه جوش خودتان را آماده کنید و به ازای هر فنجان آب باید یک قاشق چای خوری قهوه سبز را اضافه کنید و اجازه بدهید تا قهوه ی تان دم بکشد. معمولی برای اماده شدن غذا یک ربع دقیقه (۱۵ دقیقه) زمان لازم است. بعد از اینکه قهوه تان آماده شد آن را از صافی رد کنید و نوش جان نمایید.طعمی که این قهوه دارد با قهوه ی معمولی متفاوت است و شما در زمان مصرف قهوه ی سبز از خوردن نوشیدنی های دارای کافئین و یا مواد غذایی دوری کنید.در مراکز فروش معتبر نیز مکمل های قهوه ی سبز به صورت قرص یا کپسول به فروش می رسند. البته پیش از اینکه اقدام به مصرف نمایید حتما  از یک مشاور تغذیه و پزشک کمک بگیرید و چند مکمل را با یکدیگر به صورت همزمان مصرف نکنید.

آیا می دانید قهوه سبز را چگونه بخوریم تا لاغر شویم

قهوه سبز را چگونه بخوریم , قهوه سبز را چگونه دم کنیم , قهوه سبز را چگونه مصرف کنیم , قهوه سبز را چگونه استفاده کنیم

اگر قهوه سبز بیش از اندازه مصرف شود نه تنها مفید نیست بلکه مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت. مصرف افراطی این نوشیدنی باعث افزایش ماده در خون می شود که یکی از عوامل سفت شدن دیواره قلب و عروق است.

عده ی از افراد که به کافئین حساسیت دارند باید با احتیاط بیشتری برای مصرف عمل کنند و ممکن است عوارضی نیز مانند استرس، تپش قلب و … را به دنبال داشته باشد.در واقع نتیجه می گیریم برای رسیدن به لاغری و چربی سوزی و کاهش دریافت کالری هیچ روشی نیست که بتواند یک شبه معجزه کند. شما باید فعالیت و تحرک های لازم را داشته باشید و همچنین به صورت اصولی و انجام رژیم های مناسب به تناسب اندام برسید.

قهوه سبز را چگونه بخوریم