شعر در مورد ذغال

شعر در مورد زغال ,شعر در مورد زغال سنگ,شعر در مورد ذغال,شعر در مورد ذغال اخته,شعر درباره زغال,شعر درباره ذغال,شعر زغالچی,متن شعر زغالچی,متن شعر زغالچی گروه عجم,دانلود شعر زغالچی,شعر آهنگ زغالچی,شعر ذغال اخته,شعر برای ذغال اخته,شعر زغال اخته,شعر در مورد ذغال اخته,شعر زغال فروش,شعر چای زغالی,شعر چای ذغالی,متن شعر ذغالچی,متن شعر ذغالچی از گروه عجم,متن شعر ذغالچی عجم,متن اهنگ ذغالچی,متن اهنگ ذغالچی از عجم

شعر در مورد ذغال

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد ذغال برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

به روزهای رفته نگاه می‌کنم

به رنگ‌های پریده‌ی عکس‌های قدیمی

به لبخند‌های جوان

دست‌های جوان

درخت‌های جوان

که فواره‌های سبز صامت بودند

به ذغال گداخته گل‌های رز

به ذغال گداخته قلبم

به ذغال گداخته لب‌هام

و دهانی

که هنوز خندیدن را از یاد نبرده بود

شعر در مورد زغال

آشنایی همیشه شیرین نیست

شاخه ای سیب کال می انداخت

مثل مردی که پای قلیانش

قند روی ذغال می انداخت

شعر در مورد زغال سنگ

برای خامشی ذغال سرخ دلم

رسید آنچه به اندیشه ات، دمیدن بود !

بقای ماهی و انسان وجود آب و هواست

که فرق ما به دو صورت نفس کشیدن بود !

شعر در مورد ذغال

مواظب باشیم…!!

نگه داشتن دین و ایمان در آخرالزمان…

مثل نگه داشتن ذغال گداخته در کف دست است..

شعر در مورد ذغال اخته

به بعضیا باید گفت

:عزیزم نصف افریقا رو من سیاه کردم

ذغالتو بنداز…

شعر درباره زغال

سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن

که شبیه باباهاشون بشن نه مثل جوونای امروز ابروهاشونو نازک می کنن

که شبیه ماماناشون بشن !

شعر درباره ذغال

لحظات تقدیر مراو ترا

دوباره به سکوتستان دلگشای دشتستان عاطفه ها بر گرد

تا قلب عاشقت پاره پاره نگردد

گمانم ز بیراه ها به اسارت افتاده ای

از بانوی سکوت هم در این ذغالستان اسارت خبری نیست

شعر زغالچی

اینهمه راه آمده ام

تا بگویم

بالاخره رو سیاهی به ذغال می ماند

متن شعر زغالچی

کبک سرش را در برف فرو می برد

اما مردم او را می شناسند

یکی به میخ می زند یکی به نعل اما روز که شد

رو سیاهی برای ذغال می ماند

متن شعر زغالچی گروه عجم

پرندگانِ پایینِ درهی باغ

پیشتر از رود و ریگ و راه

به سپیدهدم رسیده بودند.

از کورههای ذغال

بوی هیزمِ تَر میآمد.

بلوطِ پیر

دلواپسِ جنگلِ دریا بود.

آتش افروختیم

چای خوردیم

حرف زدیم

هوا خیلی خوش بود

دنیا خیلی روشن.

دانلود شعر زغالچی

تهمت مثل زغال است

اگر نسوزاند سیاه می کند . . .

شعر آهنگ زغالچی

دلم بچگیمو میخااد دیگه دلم نه پول میخواد نه آغوش نه مهمونی نه حتی آینده

دلم بچگیمو میخواد… پاهای شنی دستای کاکائویی

دلم میخوادوقتی بلال میخورم کل صورتم زغالی شه

شعر ذغال اخته

هستی تو نهالی

که شکوفا شده گُل هاش

من همچو درختی

که ز بس سوخت زغالم

شعر برای ذغال اخته

مرغ گرفتم کیلویى ۶تومن

زغال لیمو کیلویى ٢٠هزارتومن

موندم کدوم رو روشن کنم

کدومو بخورم

شعر زغال اخته

زغال های خاموش را

کنار زغال های روشن میگذارند

تا روشن شود

چون همنشینی اثر دارد

شعر در مورد ذغال

بیشتر بخوانید :

اشعار حسین منزوی

اشعار هوشنگ ابتهاج

اشعار هاتف اصفهانی

اشعار ایرج میرزا

اشعار قیصر امین پور