شعر در مورد فراموش شدن

شعر در مورد فراموش شدن,شعری در مورد فراموش شدن,شعر درباره فراموش شدن,شعر در مورد فراموش کردن,بیت شعر در مورد فراموش شدن,شعر زیبا درمورد فراموش شدن,شعری درباره فراموش شدن,شعر درباره فراموش کردن,شعر درباره ی فراموش شدن,شعر در وصف فراموش شدن,شعر فراموش شدن,شعر فراموش کردن,شعر فراموش کردن عشق,شعر درباره فراموش شدن,شعر در مورد فراموش شدن,شعر راجع به فراموش شدن,شعر برای فراموش شدن,شعر راجب فراموش شدن,شعری درباره فراموش شدن,شعر درباره ی فراموش شدن,شعر درباره فراموش کردن,شعر در مورد فراموش کردن,شعری در مورد فراموش شدن,بیت شعر در مورد فراموش شدن,شعر زیبا درمورد فراموش شدن,شعر درمورد فراموش شدن

شعر در مورد فراموش شدن 

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد فراموش شدن برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

وقتی می‌گویم دیگر به سراغم نیا،

فکر نکن که فراموشت کرده‌ام یا دیگر دوستت ندارم، نه!

من فقط فهمیدم وقتی دلت با من نیست،

بودنت مشکلی را حل نمی کند تنها دلتنگ ترم می کند!

شعر پدر , شعر در مورد پدر , شعر درباره پدر , شعر در وصف پدر

شعر در مورد فراموش شدن

فراموشت کرده ام

ای نور دسته دسته

که بر هم می گذارم

و تو را می سازم.

ماه سیاه

شعر مادر , شعر در مورد مادر , شعر درباره مادر , شعر در وصف مادر

شعری در مورد فراموش شدن

مانده ام چگونه تو را فراموش کنم

اگر تو را فراموش کنم

باید سال‌هایی را نیز

که با تو بوده ام فراموش کنم

دریا را فراموش کنم

و کافه های غروب را

باران را

اسب ها و جاده ها را

باید دنیا را

زندگی را

و خودم را نیز فراموش کنم

“تو” با همه چیز من  آمیخته ای 

شعر دوست , شعر در مورد دوست , شعر درباره دوست , شعر در وصف دوست

شعر درباره فراموش شدن

فراموشت کرده ام

و حالا

همه چیز عادی شده

باران که می بارد

پنجره را می بندم

دیگر یادم نیست

غروب جمعه

چه ساعتی بود !

پاییز را

تنها از روی تقویم می شناسم !

فراموشت کرده ام 

اما

گاهی دلم برای دلتنگ ِ تو شدن

تنگ می شود

شعر دریا , شعر در مورد دریا , شعر درباره دریا , متن در مورد دریا , اس ام اس در مورد دریا

شعر در مورد فراموش کردن

در نی زار

پرنده ای اندوهگین می خواند

گویی چیزی را به یاد آورده

که بهتر بود

فراموش کند.

شعر برادر , شعر در مورد برادر , شعر درباره برادر , شعر در وصف برادر

بیت شعر در مورد فراموش شدن

چرا فراموش کرده ای

پیش از خوابت

چراغِ خواسته هایِ سوزانِ مرا

خاموش کنی؟

تو در من

نشانی درخشان به جای گذاشتی

برای پرندگانِ شکارچی.

شعر خواهر , شعر در مورد خواهر , شعر درباره خواهر , شعر در وصف خواهر

شعر زیبا درمورد فراموش شدن

فراموشت کرده ام

مثل کودکی که

میان کوچه پس کوچه های شهر

آواره است

و راه خانه اش را

گم کرده است!

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

 

شعری درباره فراموش شدن

در آخر،

ما حرف‌های دشمنانمان را فراموش خواهیم کرد.

اما سکوت دوستانمان را .. هرگز.

شعر مهر ماه , شعر در مورد مهر ماه , شعر درباره مهر ماه , شعر در وصف مهر ماه

شعر درباره فراموش کردن

بر فرو رفتگی های این سنگ

دست بکش

و قرن ها

عبور رودخانه را حس کن!

سنگ ها

سخت عاشق می شوند

اما فراموش نمی کنند!

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

شعر درباره ی فراموش شدن

من

عادت کرده ام

هر صبح

قبل از باز شدن چشم هایم

دوستت داشته باشم

و برایم مهم نباشد که تو

در کجای این شهر شلوغ

به فراموش کردنم مشغول هستی..!

شعر گل , شعر در مورد گل , شعر درباره گل , شعر در وصف گل

شعر در وصف فراموش شدن

ترکم نکن!

بیا هر آن‌چه را می‌توانیم فراموش کنیم،

همه چیز در حال فراموش شدن است.

فراموش کنیم سوء تفاهم‌ها

و اوقاتی را که برای فهمیدنِ «چگونه»‌ها هدر دادیم

و لحظه‌هایی را که در آن‌ها

به ضربِ «چرا»ها

شادی قلبمان را کشتیم.

ترکم نکن!

شعر شب بخیر , شعر در مورد شب بخیر , شعر درباره شب بخیر , شعر در وصف شب بخیر

شعر فراموش شدن

فراموش کردن تو

بلعیدن پاره سنگی ست

که از گنجایش دهان من

بزرگتر است!

شعر صبح بخیر , شعر در مورد صبح بخیر , شعر درباره صبح بخیر , شعر در وصف صبح بخیر

شعر فراموش کردن

شازده کوچولو: اهلی کردن یعنی چی؟

 روباه: چیزی ست که پاک فراموش شده..

معنی اش ایجاد علاقه کردن است

شعر عید غدیر , شعر در مورد عید غدیر , شعر درباره عید غدیر , شعر در وصف عید غدیر

شعر فراموش کردن عشق

روباه گفت:

انسان‌ها این حقیقت را فراموش کرده‌اند

اما تو نباید فراموشش کنی

تو تا زنده‌ای

نسبت به چیزی که اهلی کرده‌ای مسئولی!…

شعر تنهایی , شعر در مورد تنهایی , شعر درباره تنهایی , شعر در وصف تنهایی

شعر درباره فراموش شدن

گفته بودم؛

فراموشی زمان می‌خواهد..

اشتباه بود

فراموشی زمان نمی‌خواهد

فراموشی دل می‌خواست

که آن هم پیش تو ماند.

شعر تولد , شعر در مورد تولد , شعر درباره تولد , شعر در وصف تولد

شعر در مورد فراموش شدن

فراموش کردن کسی که دوستش داری،

مثلِ به خاطر آوردن کسی است

که هرگز او را ندیده ای

شعر ماه محرم , شعر در مورد ماه محرم , شعر درباره ماه محرم , شعر در وصف ماه محرم

شعر راجع به فراموش شدن

برای فراموشی تو

هیچ راهی وجود ندارد

خودم را

به هر راهی که می زنم

روزی با تو رفته بودم

شعر لیاقت , شعر در مورد لیاقت , شعر درباره لیاقت , شعر در وصف لیاقت

شعر برای فراموش شدن

نگاهم

در آینه فرو می ریزد

جزیره ای

به زیر آب می رود

در ساحل آینه،

دستانی کورمال

عطر تو را می جویند

و پرندگان

بودن جزیره را

فراموش می کنند

شعر لب , شعر در مورد لب , شعر درباره لب , شعر در وصف لب

شعر راجب فراموش شدن

به یاد تو هستم

کاش

خداحافظی نمی‌کردی و می‌رفتی

من عمری خداحافظی تو را

به یاد داشتم

پاییز پشت پنجره

استوار ایستاده است

مرا نظاره می‌کند

که چرا من

هنوز جهان را ترک نکرده‌ام

من که قلب فرسوده دارم

من که باید با قلب فرسوده

کم کم تو را فراموش کنم

شعر لبخند , شعر در مورد لبخند , شعر درباره لبخند , شعر در وصف لبخند

شعری درباره فراموش شدن

سخت است!

فراموش کردن کسی که با او

همه چیز

و همه کس را

فراموش می کردم

شعر ادب , شعر در مورد ادب , شعر درباره ادب , شعر در وصف ادب

شعر درباره ی فراموش شدن

چشمان تو

معنای تمام جمله های ناتمامی ست

که عاشقان جهان

دستپاچه در لحظه دیدار فراموشی گرفتند

و از گفتار بازماندند

کاش می توانستم

ای کاش خودم را

در چشم های تو حلق آویز کنم

شعر انسانیت , شعر در مورد انسانیت , شعر درباره انسانیت , شعر در وصف انسانیت

شعر درباره فراموش کردن

از هر لیوانی که آب نوشیدم

طعم لبان تو و پاییزی

که تو در آن به جا ماندی به یادم بود

فراموشی پس از فراموشی

اما

چرا طعم لبان تو و پاییزی که تو در آن

گم شدی در خانه مانده بود

ما سرانجام توانستیم

پاییز را از تقویم جدا کنیم

اما

طعم لبان تو بر همه ی لیوان ها و بشقاب ها

حک شده بود

شعر تهران , شعر در مورد تهران , شعر درباره تهران , شعر در وصف تهران

شعر در مورد فراموش کردن

ماهی ِ تُنگ کوچکی هم اگر بودم

فراموشم نمی‌شد دریا…

هیچ موجودی

نداشته‌هایش را فراموش نمی‌کند

شعر آسمان , شعر در مورد آسمان , شعر درباره آسمان , شعر در وصف آسمان

شعری در مورد فراموش شدن

چه ‌قدر چای که ننوشیده‌ام

در کافه‌هایی که با تو نرفتم

و چه نیمکت‌ها

که مرا کنارِ تو،

ندیده فراموش کردند!

شعر خداحافظی , شعر در مورد خداحافظی , شعر درباره خداحافظی , شعر در وصف خداحافظی

بیت شعر در مورد فراموش شدن

زندگی، بدون روزهای سخت نمی شود

روزهای سخت، همچون برگهای پاییزی شتابان فرو می ریزند،

در زیر پاهای تو، اگر بخواهی

فراموش نکن !

برگهای پاییزی بی شک در تداوم بخشیدن به مفهوم درخت 

و مفهوم بخشیدن به تداوم درخت، سهمی از یاد نرفتنی دارند.

شعر مرگ , شعر در مورد مرگ , شعر درباره مرگ , شعر در وصف مرگ

شعر زیبا درمورد فراموش شدن

این که باید

فراموش ات می کردم را هم

فراموش کردم

تو تکراری ترین حضور روزگار منی

و من عجیب

به آغوش تو

از آن سوی فاصله ها

خو گرفته ام

شعر ماه اردیبهشت , شعر در مورد ماه اردیبهشت , شعر درباره ماه اردیبهشت , شعر در وصف ماه اردیبهشت

شعر درمورد فراموش شدن

آرزوهایت بلند بود

دست های من کوتاه

تو نردبان خواسته بودی

من صندلی بودم

با این همه

فراموشم مکن

وقتی بر صندلی فرسوده ات نشسته ای

و به ماه فکر می کنی.

بخواب عشقم , بخواب عشقم شعر , بخواب عشقم شعرنو , آسوده بخواب عشقم

شعر در مورد فراموش شدن

قلب من گواه بر تو دارد

دشوار است

فراموشی لبخند تو

شعر موفقیت , شعر در مورد موفقیت , شعر درباره موفقیت , شعر در وصف موفقیت

شعری در مورد فراموش شدن

در دیده‌ی من

جمله خیال اند و تو نقشی

بر خاطر من

جمله فراموش و تو یادی

شعر دلتنگی , شعر در مورد دلتنگی , شعر درباره دلتنگی , شعر در وصف دلتنگی

شعر درباره فراموش شدن

تنهایی

چیزهای زیادی

به انسان می‌آموزد

اما تو نرو…

بگذار من نادان بمانم!

شعر آتش , شعر در مورد آتش , شعر درباره آتش , شعر در وصف آتش

شعر در مورد فراموش کردن

همه‌ی کلمات

معنای تو را می‌دهند

مثل گل‌ها همه

که بوی تو را پراکنده‌اند .

سکوت کرده‌ام

که فراموشت کنم

اما مدام

مثل زنبوری سرگردان ،

رانده از کندویش

دور گلم می‌گردم

شعر پاییز , شعر در مورد پاییز , شعر درباره پاییز , شعر در وصف پاییز

بیت شعر در مورد فراموش شدن

از تهران که می‌گویم به دریا می‌رسم

از خودم از تو

از آسمان که می‌گویم به دریا می‌رسم

از دریا که فاصله می‌گیرم

که فراموش می‌کنم

که دوباره شروع می‌کنم

به دریا می‌رسم

کجای دریا نشتی دارد

که تمام رابطه‌های من عاشقانه می‌شوند

خیس می‌شوند و به دریا می‌رسند.

شعر امام علی , شعر در مورد امام علی , شعر درباره امام علی , شعر در وصف امام علی

شعر زیبا درمورد فراموش شدن

تو ماه را

بیشتر از همه دوست می‌داشتی

و حالا ماه هر شب

تو را به یاد من می‌آورد

می‌خواهم فراموش‌ات کنم

اما این ماه

با هیچ دستمالی

از پنجره‌ها پاک نمی‌شود!

شعر دوستت دارم , شعر در مورد دوستت دارم , شعر درباره دوستت دارم , شعر در وصف دوستت دارم

شعری درباره فراموش شدن

هر ثانیه می‌گذرد

چیزی از تو را با خود می‌برد

زمان غارتگر غریبی است

همه جیز را بی اجازه می‌برد

و تنها یک چیز را

همیشه فراموش می‌کند:

حس «دوست داشتن» تو را

شعر گذر عمر , شعر در مورد گذر عمر , شعر درباره گذر عمر , شعر در وصف گذر عمر

شعر درباره فراموش کردن

خواب رویای فراموشی هاست !

خواب را دریابم ،

که در آن دولت ِ خاموشی هاست

با تو در خواب مرا

لذت ِ ناب ِ هم آغوشی هاست

شعر کلیسا , شعر در مورد کلیسا , شعر درباره کلیسا , شعر در وصف کلیسا

شعر درباره ی فراموش شدن

نامرد اگر بودم

نبودنت را تا حالا باید فراموش کرده باشم

مرد نیستم اما

نامرد هم نیستم

زنم و نبودنت

پیرهنم شده است

شعر کودکی , شعر در مورد کودکی , شعر درباره کودکی , شعر در وصف کودکی

شعر در وصف فراموش شدن

آدمی از بیمِ فراموشی است

که جهان را به خوابِ آسان‌ترین اسامیِ خویش می‌خواند

شعر کمک , شعر در مورد کمک , شعر درباره کمک , شعر در وصف کمک

.

شعر فراموش شدن

نمی دانم چرا این عقل

یقه ی دلم را رها نمی کند!

مگر تقصیر من است؟

که تو را با دلم می خواهم و

با عقلم جور درنمی آیی!!

شعر مردانگی , شعر در مورد مردانگی , شعر درباره مردانگی , شعر در وصف مردانگی

شعر فراموش کردن

شعرهایم

دوست دارند یکبار

تو را از نزدیک ببینند.

کاش می شد شبی

به خواب دفترم

بیایی…

شعر غربت , شعر در مورد غربت , شعر درباره غربت , شعر در وصف غربت

شعر فراموش کردن عشق

این چشمه نباید بند بیاید

میخک‌هایی که در قلب‌ها شکوفا شده‌اند

از تشنگی می‌خشکند

اگر دوست‌داشتن را فراموش نکنی

تمام زیبایی‌ها را به یاد خواهی آورد.

شعر هدف , شعر در مورد هدف , شعر درباره هدف , شعر در وصف هدف

 

شعر درباره فراموش شدن

عجیب است

برای فروافتادن از شاخسار بید

هیچ برگی چشم براه پاییز

نمی ماند

شعر گرگ , شعر در مورد گرگ , شعر درباره گرگ , شعر در وصف گرگ

شعر در مورد فراموش شدن

قرار من باش

تا در مدار تو باشم،

چه قرار و مداری بهتر از این !؟

شعر جهالت , شعر در مورد جهالت , شعر درباره جهالت , شعر در وصف جهالت

شعر راجع به فراموش شدن

سخت است!

فراموش کردن کسی که با او

همه چیز

و همه کس را

فراموش می کردم

شعر پرسپولیس , شعر در مورد پرسپولیس , شعر درباره پرسپولیس , شعر در وصف پرسپولیس

شعر برای فراموش شدن

شهامت می‌خواهد

دوست داشتنِ کسی که

هیچ وقت

هیچ زمان

سهم تو نخواهد شد

شعر پرنده , شعر در مورد پرنده , شعر درباره پرنده , شعر در وصف پرنده

شعر راجب فراموش شدن

روزی هزار مرتبه آرزو می کنم

ای کاش زودتر آلزایمر بگیرم

شاید این مدلی فراموشت کنم

شعر خنده , شعر در مورد خنده , شعر درباره خنده , شعر در وصف خنده

شعری درباره فراموش شدن

می روی و من تحمل می کنم نبودنت را

می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را

شعر خواب , شعر در مورد خواب , شعر درباره خواب , شعر در وصف خواب

شعر درباره ی فراموش شدن

یروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام …

امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم …

شعر هجران , شعر در مورد هجران , شعر درباره هجران , شعر در وصف هجران

شعر درباره فراموش کردن

یک مرد برای عاشق شدن

به یک لحظه نیاز دارد

برای فراموش کردن

به یک عمر

شعر استقلال , شعر در مورد استقلال , شعر درباره استقلال , شعر در وصف استقلال

شعر در مورد فراموش کردن

یادم می آید گفته بودی

ساده و کوتاه نویسی را دوست داری

تقدیم به تو …

ساده و کوتاه …

دیگر تصمیم خود را گرفته ام

فراموشت می کنم

شعر سربازی , شعر در مورد سربازی , شعر درباره سربازی , شعر در وصف سربازی

شعری در مورد فراموش شدن

تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی

مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی

شعر چوپان , شعر در مورد چوپان , شعر درباره چوپان , شعر در وصف چوپان

بیت شعر در مورد فراموش شدن

روزگار استاد فراموشی هاست

امید وارم شاگردش نباشی !!!

شعر همسر , شعر در مورد همسر , شعر درباره همسر , شعر در وصف همسر

شعر زیبا درمورد فراموش شدن

تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود

ولی افسوس فراموش شدم !

شعر فوتبال , شعر در مورد فوتبال , شعر درباره فوتبال , شعر در وصف فوتبال

شعر درمورد فراموش شدن

فراموشی گرفته است خانه،

انگار از تمام دیوارها

نقشِ یاد تو را جویده‌اند موریانه‌ها

شعر آزادی , شعر در مورد آزادی , شعر درباره آزادی , شعر در وصف آزادی

شعر در مورد فراموش شدن

اشک خشک میشه ، خنده محو میشه ،

اما یاد تو فراموش نمیشه !

شعر حسادت , شعر در مورد حسادت , شعر درباره حسادت , شعر در وصف حسادت

شعری در مورد فراموش شدن

از سکوت پرسیدم برای بهترینم چه بنوسیم ؟

گفت : بنویس ما را چون روزگاران مبر از یاد

شعر حال خوش , شعر در مورد حال خوش , شعر درباره حال خوش , شعر در وصف حال خوش

شعر درباره فراموش شدن

نه، نمی‌توانم فراموشت کنم

زخم‌های من،

بی‌حضور تو

از تسکین سر باز می‌زنند

شعر غروب , شعر در مورد غروب , شعر درباره غروب , شعر در وصف غروب

شعر در مورد فراموش کردن

مرا به یاد خواهی آورد

آنچنان که غبار را از سنگ قبر کهنه‌ای بشوید

تا نام فراموش گشته ای بدرخشد

از پس سالها

مرا به یاد خواهی آورد..

شعر خدا , شعر در مورد خدا , شعر درباره خدا , شعر در وصف خدا

.

بیت شعر در مورد فراموش شدن

 به روزگار عزیزان که یاد می کنمت

علی الدوام نه یادی پس از فراموشی

شعر فرزند , شعر در مورد فرزند , شعر درباره فرزند , شعر در وصف فرزند

شعر زیبا درمورد فراموش شدن

 خنده چون مینای می کم کن که چون خالی شدی

می گذارد چرخ بر طاق فراموشی ترا

شعر غرور , شعر در مورد غرور , شعر درباره غرور , شعر در وصف غرور

شعری درباره فراموش شدن

 تا به حیرت نرسد دیده نمی آرامد

سیل در بحر فراموشی کند غوغا را

شعر غم , شعر در مورد غم , شعر درباره غم , شعر در وصف غم

شعر درباره فراموش کردن

 برد و بر طاق فراموشی جاوید گذاشت

تیشه صافدلم آینه شیرین را

شعر حرف مفت , شعر در مورد حرف مفت , شعر درباره حرف مفت , شعر در وصف حرف مفت

شعر درباره ی فراموش شدن

 فرامشی ز فراموشی تو می خیزد

اگر تو یاد کنی، یاد می کنیم ترا

شعر محبت , شعر در مورد محبت , شعر درباره محبت , شعر در وصف محبت

شعر در وصف فراموش شدن

 نوازشی است زبان را، نه از فراموشی است

اگر گهی به زبان یاد می کنیم ترا

شعر چشم , شعر در مورد چشم , شعر درباره چشم , شعر در وصف چشم

شعر فراموش شدن

 یادبود ما فراموشی است از احوال ما

پیش عزلت دوستان تقصیر خدمت خدمت است

شعر افغانستان , شعر در مورد افغانستان , شعر درباره افغانستان , شعر در وصف افغانستان

شعر فراموش کردن

 در دیار ستم از نامه صد پاره ما

جای در رخنه دیوار فراموشی نیست

شعر مهربانی , شعر در مورد مهربانی , شعر درباره مهربانی , شعر در وصف مهربانی

شعر فراموش کردن عشق

 زندان فراموشی من رخنه ندارد

در مصرم و هرگز ز عزیزان خبرم نیست

شعر ماه , شعر در مورد ماه , شعر درباره ماه , شعر در وصف ماه

شعر درباره فراموش شدن

 از فراموشی به فکر کار خویش افتاده ای

ورنه در روز ازل سامان کارت داده اند

شعر مسافرت , شعر در مورد مسافرت , شعر درباره مسافرت , شعر در وصف مسافرت

شعر در مورد فراموش شدن

 کی از تو جان غمگینی شود شاد؟

کی آخر از فراموشی کنی یاد؟

شعر حجاب , شعر در مورد حجاب , شعر درباره حجاب , شعر در وصف حجاب

شعر راجع به فراموش شدن

 هیچ باشد که از فراموشی

یاد آری در آن خجسته مقام؟

شعر امام حسن عسکری , شعر در مورد امام حسن عسکری , شعر درباره امام حسن عسکری , شعر در وصف امام حسن عسکری

شعر برای فراموش شدن

 گر آب فراموشی ازین بیشتر آید

ترسم که فرو شوید از آن لوح ضمیرم

شعر حضرت مهدی , شعر در مورد حضرت مهدی , شعر درباره حضرت مهدی , شعر در وصف حضرت مهدی

شعر راجب فراموش شدن

 ز گرمی بی نصیب افتاده ام، چون شمع خاموشی

ز دلها رفته ام، چون یاد از خاطر فراموشی

شعر آب , شعر در مورد آب , شعر درباره آب , شعر در وصف آب

شعری درباره فراموش شدن

 سخن را شسته دفتر بر سر آب فراموشی

چو گل از پای تا سر گوش اما از زبان فارغ

شعر تشکر , شعر در مورد تشکر , شعر درباره تشکر , شعر در وصف تشکر

شعر درباره ی فراموش شدن

 چو غفلت غافلیم از غفلت احوال خود (بیدل)

فراموشی فراموشی بیاد کس نمی آرد

شعر نیمه شعبان , شعر در مورد نیمه شعبان , شعر درباره نیمه شعبان , شعر در وصف نیمه شعبان

شعر درباره فراموش کردن

 غنیمت شمارید پیغام هم

فراموشی است آخر این یادها

شعر عروس و داماد , شعر در مورد عروس و داماد , شعر درباره عروس و داماد , شعر در وصف عروس و داماد

شعر در مورد فراموش کردن

 موقوف فراموشی ایام شبابست

خلدی اگر ایجاد کند آدم پیری

شعر خوشبختی , شعر در مورد خوشبختی , شعر درباره خوشبختی , شعر در وصف خوشبختی

شعری در مورد فراموش شدن

 تشنه را کی بود فراموشی

چون سنقرئک فلا تنسی

شعر قهوه , شعر در مورد قهوه , شعر درباره قهوه , شعر در وصف قهوه

بیت شعر در مورد فراموش شدن

 من ناتوان ز یاد کسی گشتم، ای طبیب

آن دارویم بده که فراموشی آورد

شعر در مورد فراموش شدن